2016.09.30 E-bike project Hessenpoort-breed!

We zijn rond met ons voorstel! Arnold Helfrich van BBZKN (Beter Benutten Zwolle Kampen Netwerkstad) en ik zijn samen met Michel van Dijk van Vandijkbikes in Kampen tot een mooi voorstel gekomen voor een e-bike project voor heel Hessenpoort. Elk bedrijf dat interesse heeft kan zich aanmelden bij mij of bij Arnold Helfrich. De subsidieaanvraag bij het Bereikbaarheidsfonds zal worden ingediend door Vandijkbikes en voor het totale project waardoor wij daar zelf als bedrijven geen werk van hebben. Binnen de gestelde prijzen en kaders is er ruimte voor 100 stuks gesubsidieerde fietsen via dit plan. Zonde om hier geen gebruik van te gaan maken want aanspraak maken op het Bereikbaarheidsfonds kan nog tot eind 2017 en er zit nog 500k in de pot!

Op de pagina Formulieren treffen jullie een leaflet aan over dit project alsmede een extra excel-sheet met een berekening in detail. Daarnaast organiseren wij een algemene informatiebijeenkomst bij een Wezo waar zowel BBZKN als Vandijkbikes aanwezig zullen zijn om de nodige vragen van jullie kant te beantwoorden en toe te lichten.

Ik hoop dat dit project een succes gaat worden op Hessenpoort. Zalsman heeft er al goede ervaringen mee! De keuze aan jullie is uiteraard OF jullie deze fietsen aan willen bieden aan jullie personeel en HOE dit dan zal moeten gebeuren. Voor dat laatste zijn meerdere mogelijkheden die terug te vinden zijn in een notitie van Arnold Helfrich. Ook deze notitie vinden jullie onder het kopje Formulieren.

Kijk e.e.a. goed door en inventariseer binnen je bedrijf of er voldoende animo is voor dit mooie aanbod. Op woensdag 26 oktober vanaf 07.30 uur ontvangen wij jullie graag bij Wezo voor een informatieve ontbijtbijeenkomst. Graag even aanmelden via deze site of je komt.

Ilse